Friday, January 29, 2010

KESANGAPAN..



salam...

this is my new kit!!!!
sorry kawan2....aku terpakse tipoo korang..aku cakap yang aku nie pokai gile..nak simpan duit nak bli menatang ni.....why???

because.....

I LOVE PLASTIC!!!!



item no. 1.

diana f+.

jalan-jalan kat PAVILION jumpe la menatang ni......

.memang tak syak lagi diana f+ boleh dianggap legend dlm lomo scene ni.....lagi pun takde lah mahal sangat.........antara sebab aku nak beli diana ni sebab saje je nak merasa pakai 120mm film...ade 2 pakej....yang lg satu include flash..yang ade flash tu yang mahal skit.....

oleh sebab aku ade ringflash...tak payah la bli pakej tu....


item no.2.

mula-mula ingat nak beli TLR BLACKBIRD,FLY....pegi la kat MOOKS....check-check da abis....frust gile....tapi dalam frust tu..aku terserempak dengan menatang ni...

lomography ring flash.




aku pernah bace artikel pasal bende ni....memang best...hampir semue lomo camera boleh fit dengan ringflash ni....

pastu yang paling best dier boleh connect dengan DSLR camera....whooaaa...
ni takleh jadi ni...
aku belek punye belek....pastu ahh...ambik je la..hahah



fisheye no 1 + ringflash...muat laaa...hahaha

diana pon boleh!!


in conclusion:

ringflash.
aku amat satisfy dengan new kit aku especially ringflash aku....
aku ade la try mount kat DSLR member aku....dier punye result gamba.....TERBAIK...
memang berbaloi(fuh...naseb baek xde blackbird).
dun worry..nanti aku upload gamba2 k???rilek la...baru 2 entry kot!!!

diana.
aku blom nampak lagi result dier.....tapi aku percaya..diana aku ni takkan mengecewakan aku...
hmmm...







haa...yang ni...aku bli untuk dier...tunggu tarikh je...hehe


ok....gerak dulu...nak gi studio...projek bersepah....
akum....

lomo on!!



2 comments: