Wednesday, February 3, 2010

tired dowh..

akum..

its very tiring this week.....
project bersepah...
huu....ari ni presentation and submission for mood model....
nasib baik sempat siap....



mood model aku..huu...penat nak mampos buat bende nih..







interior...going to calm and peaceful mood



a section to show confusing mood(random column)





another section to show sacred mood....





calm and peaceful mood...ade balconi...




overall aku memang puas hati dengan ape yang aku buat...
tapi serious...memang aku pushkan diri aku nak buat project nie...(final kot!!!)
and lecturer pun satisfy dengan kerja aku.....

ok la....nak gerak ni.... ni baru satu project!!!!ade lagi satu project kot yang leceh macam gampang yang aku tak siapkan lagi...hahah

ok....nanti update...

akum...




p/s; yang pasal gamba lomo tu....insyallah aku akan upload...sorry..tak sempat nak develop lagi . terlalu komited dengan kerja aku
sekarang ni....agak sibuk...biase la...budak archi...paham2 la...


2 comments: