Friday, February 12, 2010

inside my bag..

assalamualaikum...

sry lame tak update...busy sangat- sangat dengan assignment...
huu...sampai filem pun x develop lagi...banyak plak tu!!!sorry sangat2!!da la aku janji haritu...
tapi takde masa...

okeh2..hari ni aku akan cerita pasal kit aku je....

hehe..well..this is my kit!!!



from top left...yang warne brown tu...thats my lomo 35mm fisheye..dah banyak berjasa dah fisheye nie..haha

bawah fisheye tu..thats my DSLR Olympus E-510....banyak kenangan aku dengan camera tu...hmmmm

lepas tu aku ada extra lens 4 da DSLR....ZD 40mm-150mm f4-5.6..jarang pakai sebab aku tak suke SKODENG orang...hahah

top right tu pulak...thats my 120mm diana...love it but i still cant see the result....bz!!!tak develop lagi...haha...

kat sebelah tu pulak...biase la...my lomo ring flash...tapi sayang....dier tak boleh mount kat DSLR aku...tak support kot...hmm...

and lastly...yang kotak kuning tu....thats my 120mm film stock for diana...haha..stock banyak tapi tak develop2 lagi...tension gile...



hmm...aku rase ini je kot yang aku dapat share so far ni...bukan niat nak menunjuk....tapi cume nak share je dengan korang...

tapi dont worry...aku janji aku upload gamba2 nanti ok...

akum..
LOMO ON!!

No comments:

Post a Comment