Thursday, April 22, 2010

HA! KANTOI!!

salam...

hehe...mood agak baik hari ni...
ada cerita untuk di share sikit...
hari tu offday..
pergi la rumah datuk aku..
kebetulan dia tengah kemaskan stor kat rumah
aku pun tolong la...
belek punya belek....
aku jumpa satu album...
pergh...memang antik...bau dia pun 'antik'
aku belek-belek...
then i found few pics that quiet interesting.....
and yang paling best some of the pic were taken using standard format films!!
all taken by my atok....
bangga siot atok aku budak kamera....hahahaha
well...some pic that are quiet nice(from my eyes laa...)



semua orang dalam gambar diatas memang aku tak kenal
most of the pic were taken on 60's and 70's.


cuma kat bawah ni...memang aku kenal sangat!!!!
korang teka la...sebab gamba ni la aku dengan atok aku gelak macam gampang!
hahaahahahahah
amacam??ade rupa gangster kampung pinang tak??:P

ps:ni kalau datok aku tau aku post pasal ni....huuu...mampos aku..mesti kena penangan pendekar mustar..ni
apa-apa hal pun...lomo on!!!

akum

6 comments:

  1. sumpah stailo siot gambar last tu.
    macam iklan rayban pun ada.
    i loike

    ReplyDelete
  2. *Jaw-dropped* Breathless! Gila vintage. Thank you for posting them. Quite refreshing to see old films. My favorites. ;)

    Worth all the trouble you curi2 scan and upload. :D

    -Mira

    ReplyDelete
  3. fad:memang punn.bau dia pun antik

    ikmang:stylekan...aku x cayer tu datok aku...

    mira:haha....memang worth...

    amsyar:yup...betul...atok aku memang hebat!

    ReplyDelete
  4. terer gak beliau amek gambo..lawa siak

    ReplyDelete