Friday, April 16, 2010

RARE THINGS

salam...

hmm...ok..
hari ni offday....jalan2 kat area melaka
singgah kat satu kedai kamera..
niat nak cari film slide...
lain yang aku cari..lain yang dapat...

konica monochrome vx400

agak pelik....process guna negative chemical...

aku tak pikir panjang..
dah la tinggal 2 rolls je
ambik je la......

*********

aku:brapa bos???

tauke: rm8 wa kasi sama lu...

***********

hah?!..terkial-kial gak aku pada mulanya
hmm....xpe...rezeki aku...
alhamdulillah..
tadi habis test 1 roll...using my yashica fx-3
dah hantar kat photolab untuk develop

ntah macam mana gamba nye ek??

B&W+expired(2004)+negative chemical=??

tunggu je la...

salam and lomo on!!


5 comments:

  1. Setengah b&w memang guna c-41.
    tapi dengar cerita orang kata yang b&w c-41 ni gambar dia tak pure b&w

    ReplyDelete
  2. yeke???
    hmmm....thanks for da info anyway..

    ReplyDelete
  3. yup betul cakap Amsyar. Filem ni bukan pure black and white. kalau develop mungkin akan dapat warna macam ijau skit kuning skit. Ikut nasibla.

    ReplyDelete
  4. ouh,kira dea mcm gmba ala2 style kuku besi,chot touch tu smua ar?
    perghh! best ar cm tu afiq.
    ape lagi,deliver kat umah aku nnt ea!
    :D

    ReplyDelete
  5. les deux: hijau kuning??interesting...haha

    fad:macam chot touch??agak-agak la...haha

    ReplyDelete