Monday, April 5, 2010

UPDATE

salam...

thanks to les deux..finally barang sudah sampai..
diana + super wide lens selamat sampai dan sudah di mount kat diana aku...
begitu juga dengan 35mm back aku(da lama dah bli back ni.....cuma simpan dulu..sayang kot.. :P)



diana + 35mm back



and my 'full-frame-lens'
(yeke full frame??macam tak percaya...tapi manual cakap full frame..hmm..lantak lah.)






oh ya...
hambik kau!!!kan da pokai...sekarang merempat takda duit..padan muka aku!!!

YASHICA FX-3

50mm lens f2!!!


agak berhabuk...tapi yang best fungus takde langsung


include with leather bag...


damn!!im so excited...cant wait to try it!!


6 comments:

  1. congrats accs dgn camera baru !
    nanti gambar mesti kaw kaw !

    ReplyDelete
  2. wooooaaaaaaaaaaaaaaa jeles siot!
    ni buat aku rasa nak pinjam duit ngan ahlong ni.

    ReplyDelete
  3. amsyar:thanks amsyar!!yup..mesti kaw punya..hahah

    ikman:woi jgan pinjam along!!!camera x dapat...kaki atau tangan ko yang hilang kang...hahaha

    ReplyDelete
  4. pergh...yashica tuuuuu...jeles ;P

    ReplyDelete
  5. ahleng:aku dapat murah....apek kat melaka tolak kat aku....heee

    ReplyDelete
  6. dude,kau beli kamera nie kat melaka area mana? :)
    nak cari gak lah :)

    ReplyDelete